שורפים משחקים: פרק 5.11 – פטיש מלחמה כוללת

שורפים משחקים, הפודקאסט לגיימר העצלן, על כל המשחקים כולם. השבוע אנחנו מסכמים את Mass Effect Andromeda ומשווים למשחקים הקודמים בסדרה; בוחנים את משחק ההרפתקאות החדש Hob. מתעדכנים בחדשות הרתסטון, הירוס ומשחקים המון ב-Total Warhammer.

שורפים משחקים – תוכנית מספר 91 – הוקלטה בתאריך 12/10/17

משתתפים: איתמר ראוך ואביב מנוח.

האזנה לתוכנית:

שורפים משחקים קיימת בזכותכם, המאזינים! נשמח שתכתבו לנו תגובות והודעות ואתם יכולים לתמוך עוד דרך רכישה בחנויות DriveThru ו-Book Depository.

הערות לפרק

מה שחקנו לאחרונה?

אביב

Mass Effect: Andromeda – מחשב; $40 (או $22 בהנחה)

סיימתי את המשחק אחרי 62 שעות. אין לי הרבה מה להוסיף על מה שאמרנו בשבוע שעבר על כמה הוא נהדר – הוא ממש נהדר!

הוא אחד ממשחקי המדע-הבדיוני הטובים ביותר שיש לנו כרגע, שמשלב מוסכמות מוצלחות מיצירות כמו Star Wars, Star Trek, אפילו Stargate ואחרים. הדמויות שלו כתובות, מדובבות ומשוחקות מעולה. מערכת הקרב, הנשקים והיכולות השונות היא הטובה ביותר ש-BioWare פיתחה אי-פעם, ואני מקווה שזה מעיד באופן חיובי על Anthem.

כפי שאמר נבות בשבוע שעבר, אחזור בי לגבי הטענה שהמשחק היה יכול להיות מנותק מסדרת Mass Effect. כלומר, אני עדין משוכנע שהוא היה חוטף פחות רעל אם הוא היה עומד בפני עצמו. אבל אין ספק שזה יתרון עצום שהם לא צריכים להכיר לך מחדש את כל המינים, ההיסטוריה וההתרחשויות. יש חלקים במשחק שמבוססים על המשחקים הקודמים – הגדול מביניהם זאת עצם הסיבה לכך שהחליטו לצאת לאנדרומדה.

קצת חולשות: משום מה החליטו שהמשחק צריך, מתוך שש פלנטות שמבקרים בהם, לשים שני אזורי מדבר. אומנם איוס ואלדאן שונות באופיין אחת מהשנייה אבל היה נחמד לקבל משהו שונה. המשימה האחרונה של המשחק, על אף שהיא אפית ומזכירה את החלקים הטובים ביותר של סרטי Star Wars, הרגישה דלה מידי בעלילה. היא הייתה בעיקר משימת אקשן "רודפים אחרי הנבל והורגים אותו לפני הסוף המר". המשימה הלפני אחרונה, לעומת זאת, הייתה יוצאת מהכלל.

בברור הם השאירו פתח למשחק המשך… שכנראה לא יגיע לעולם. אנחנו כנראה לא נזכה לפרק השני של המלחמה נגד אימפריית ה-Kett בעומקה של אנדרומדה. הם כל כך חשבו שיהיה משחק המשך שבאפילוג מדברים על התיבה האבודה האחרונה שכנראה הצליחה לחצות את הריק ולהביא את כל המינים החסרים משביל החלב. יש מצב שזה היה רמז ל-DLC, שגם לא יגיע.

ודבר אחרון לסיום: זה כנראה קשור לרמת הכתיבה היוצאת מהכלל במשחק הזה, אבל אני מחובר רגשית לשרה ריידר ברמה שמעולם לא התחברתי לשפרד.

Mass Effect 2 – מחשב; $20

אנדרומדה גרם לי לרצות לחזור ל-ME2. הוא זכור לי בתור המשחק הטוב ביותר של הסדרה ואלמנטים רבים באנדרומדה קורצים אליו. באמת, כשמשחקים ב-ME2 אפשר לראות את הניצנים של הרבה החלטות בתכנון המשחק שהבשילו באנדרומדה.

המשחק בן 8 שנים ורואים את זה. לא רק מבחינת הגרפיקה – הטקסטורות ברזולוציה נמוכה שקופצות לך לעיניים, המודולים והאנימציה שכמעט ולא ניתן להשוות למה שהשיגו היום עם אנדרומדה. הרבה ממערכות השליטה שלו מיושנות, אין אחידות בשימוש בעכבר ובמקלדת (וזה לא עוזר שאני מנסה כל הזמן ללחוץ על כפתורים שעבדו באנדרומדה), צריך יותר מידי לחיצות כדי לעבור בין תפריטים, כל מיני דברים קטנים שהם סימפטומים של משחק משנת 2009.

ובכל זאת משהו שם עובד. אין ספק שהצוות של BioWare בתקופתו ידע מה הם עושים ופיתח משחק שראוי להיקרא קלסיקה. אחרי השעה הראשונה במשחק חשבתי שההתיישנות תפריע לי יותר מידי, ואז מצאתי את עצמי משחק יום אחד חמש שעות ברצף (סיימתי את הסבב הראשון של גיוס אנשי החבורה ואת משימת העלילה הראשונה מול ה-Collectors).

הבעיה העיקרית שיש לי עם המערכות של המשחק, שכנראה נובעת מזה שאני משחק דמות עם רובה צלפים, היא שיטת התחמושת. באנדרומדה היו מפזרים בשבילך בכל שדה קרב קופסאות תחמושת בצורה די נדיבה. ב-ME2 לעומת זאת, אתם מקבלים ממש מעט תחמושת. היא בעיקר נופלת מאויבים מובסים, ויש מעט ממנה שמפוזרת מראש בשלב. לרובה הצלפים ברירת המחדל שלי יש מקום ל-9 כדורים בלבד, מה שגורם לכך שלעתים קרובות אני נאלץ באמצע הקרב להחליף לנשק חלופי, ופחות יעיל.

לעומת זאת, אחד הדברים שלא זכרתי לגבי המשחק הוא עד כמה המשימות מתומצתות ומדויקות. ME2 יותר מכל בנוי בתור משחק אקשן-יריות, שעטוף בשכבת RPG. אז השלבים של משימות האקשן בנויים מצוין, באופן ברור ומדויק, שלא לוקח הרבה זמן להשלים. אני כמעט ולא צריך לחשוב פעמיים אם אני רוצה לצאת באותה הרגע למשימה כי לך תדע כמה זמן היא תיקח – סביר להניח שלא יותר מ-10 דקות. אני אהב את הפיצ'ר הזה של המשחק.

עוד רשמים יגיעו בתכניות הבאות, כשאתקדם יותר לתוך המשחק.

Hob – מחשב; $20

הוב הגיע בהפתעה מוחלטת. כלומר, אני מניח שאם הייתי עוקב אחרי מה שקורה ב-Runic Games, החבר'ה שמאחורי סדרת Torchlight, אולי הייתי מוכן מראש. אבל לא עקבתי, ואז פתאום המשחק צץ בחנויות, ו-Cohh שיחק בו ודיבר עליו בפרק של Dropped Frames והשוואה אותו ל-Legend of Zelda, אז הייתי חייב לנסות.

הוב הוא משחק הרפתקאות, פזל פלטפורמה בתלת ממד, עם אלמנטים של Metroidvenia. אנחנו משחקים את (כנראה, המשחק ללא דיאלוג כלל) הוב, ילד (?) שבתחילת המשחק סוג של פטרת-דלקת סגולה ומגעילה שמתפשטת בעולם הרגילה אותו, והחבל הרובוט שלו כרת לו את היד כדי להציל אותו. אז במקום היד שאיבדנו, משתילים להוב יד רובוטית – שהיא הבסיס לרוב היכולות המיוחדות וההתקדמות בפזלים במשחק.

מאותו הנקודה אנחנו מתרוצצים ברחבי המפה, נלחמים במפלצות – הלא רבות, פותרים את הפזלים הסביבתיים כדי לפתוח דרכים חדשות להתקדם ליעד שלנו (שלא ברור מה הוא, כאמור – אין דיאלוג). תוך כדי מוצאים Collectibles שמשפרים את החיים והאנרגיה של הוב, את החרב שלו ומאפשרים לנו לקנות יכולות חדשות, ומוצאים שדרוגים ליד הרובוטים שפותחים חלקים חדשים במפה – טלפורט, Grappling Hook, דברים שכאלה.

להוב יש בעיה אחת רצינית: המצלמה. כמו הרבה משחקי פלטפורמה דומים, המפתחים החליטו לא לתת לנו לשלוט במצלמה. מה שאומר שהרבה פעמים היא משנה כיוון באופן לא צפוי. וכשהמצלמה משנה כיוון, גם יחס התנועה לפיו אנחנו מזיזים את הוב, משתנה. מה שהופך את השליטה בדמות ברגעים האלה למתסכלת מאד. עוד יותר גרוע, המשחק מכיל פזלים מתוזמנים – כאלה שיש שעון מתקתק ואתה צריך לעבור מנקודה א' לב' תוך רגעים ספורים – רק שהשליטה המסורבלת ותנועת המצלמה הופכים את הפזלים האלה לסיוט. למזלם של מפתחי הוב, ב-7 שעות המשחק שישבתי עליו, היו רק שני פזלים כאלה. לא שהשליטה לא הייתה מסתכלת גם במקרים אחרים, אבל לפחות זה לא היה גרוע באותה המידה.

אבל חוץ מזה, הוב הוא משחק מקסים. האסתטיקה, האווירה, הסגנון. העולם האורגני-מכאני שמשתנה סביבך כל פעם שאתה מגיע לאזור חדש. אפילו מערכת הקרב, שמזכירה סוג של שילוב בין הנסיך הפרסי, Devil May Cry ו-Dark Souls, בד"כ לא גורמת לי לרצות לתלוש את הידיים – אני די נהנה להבין את הדרך הנכונה לגשת לכל אחד מסוגי האויבים של המשחק. וככל שאתם צוברים יכולות חדשות, כך הן משתלבות בקרבות.

מה גם שהמשחק מאפשר לכם כמעט תמיד לרוץ ולברוח מהאויבים ולהמשיך בפתרון הפזלים בלי להילחם בהם. יתרון גדול ונהדר.

אין לי עדין תשובה חד משמעית לשאלה: "האם המשחק שווה $20?" שחקתי בינתיים 7 שעות ואם לשפוט לפי גודל המפה ולפי המעקב אחרי ה-Collectibles של המשחק, אני אולי באמצע. אם הוא באמת יגיע לתחום 15-20 שעות, אין ספק בכלל שמדובר בתמורה מצוינת למחיר.

איתמר

Hearthstone – מחשב/מובייל; חופשי

עוד לא יצא לי לדבר בפודקאסט מאז שדיברנו על ההרחבה האחרונה. מאז חגי וערן כבר דיברו על השינויים בעקבות שינויי האיזון במשחק. אני חושב שמאוד מעניין שאנחנו כמעט חודש אחרי השינויים והמטא עדיין לא לחלוטין התייצבה. כלומר, ברור שמקצועות הכוהן והנוכלת מאוד חזקים במטא כרגע, אבל המטא עוד לא התייצבה על רשימות מדויקות שהן ה-variant הכי חזק.

שתי נקודות שמאוווד מעניינות אותי זה ההבדל במטא ברמות שונות של משחק, ואיך המטא התחרותית שונה מהמטא בסולם במשחק. לגבי הנקודה הראשונה, תמיד ידענו שהמטא היא גלובאלית ולוקאלית בבת אחת, במובן שישנן חבילות שנחשבות טובות לא משנה באיזה מקום אתה בסולם, ומצד שני סביב כל מדרגה בסולם רואים מטא קצת אחרת. בכל הרחבה, במיוחד ככל שמתקדמים לתוך ההרחבה, יש הבדלים בין המטא הגלובאלית והלוקאלית, אבל אני חושב (ואולי טועה) שהפעם יש הבדל די גדול בין מה שרואים בכל 5 מדרגות בסולם. אני חושב שזה נובע בעיקר מזה שהחבילות הכי חזקות, כוהן ראזאקוס ונוכלת קצב, מכילות הרבה ניואנסים; במיוחד כוהן ראזאקוס שקשה לתמרון, אבל גם נוכלת קצב מכילה הרבה עומק.

זה תמיד נכון ששחקנים יותר טובים ויותר מנוסים מסוגלים לסחוט יותר אחוזי ניצחון מחבילות גם כשהן נראות יחסית פשוטות ו"סרטניות" — *שיעול* לוחם פיראטים *שיעול* — אבל כאן ההבדלים ברמה הרבה יותר מורגשים. ברנקים נמוכים יותר לכוהן ראזאקוס הולך יותר טוב ככל ששחקנים לומדים את החבילה יותר, בעוד שברמות גבוהות יותר (בעיקר בלג'נד) לנוכלת קצב הולך טוב יותר כי יש לה מצ'אפ טוב יותר בהרבה נגד דרואיד ירקן, חבילה שעדיין מבוססת היטב במטא. מלבד שתי החפיסות האלו, ציידים נחשבים מאוד טובים עד בערך רנק 10-5, ובלג'נד כמעט ולא רואים  אותם בכלל.

המטא התחרותית פחות שונה דרסטית מהמטא בסולם לעומת איך שהיתה במוקדמויות השונות. ועדיין רואים תופעה מעניינת, כולם הביאו Highlander Priest, בעוד ש-14 מתוך 16 השחקנים הביאו Jade Druid. בסך הכל 10 שחקנים מריצים אותם 3 מקצועות אבל על פני 15 ארכיטיפים שונים. כלומר, יש עוד די הרבה אי הסכמה בקרב השחקנים המקצועיים לגבי מה הבחירות הכי טובות ל-flex cards ואני חושב שיהיה מאוד מעניין לראות איזה חבילה תצליח הכי טוב בכל מקצוע, מה יהיו הבחירות הכי משפיעות, ומה הליינאפ הכי טוב. אוקי, וכמובן, מי יהיו הארבעה שיעלו לאליפות העולם, ומי ינצח בתחרות.

מי שרוצה לקרוא עוד על ניתוח המטא בהארתסטון מוזמן לבדוק את viscious syndicate.

Heroes of the Storm – מחשב; חופשי

כבר התרגלתי לשגרה שבה פעם בחודשיים-שלושה ממש בא לי לשחק הירוז ואז אני חורש עליו למשך שבועיים-שלושה, ממצה את הדמויות שחדשות לי ונעלם מהמשחק לעוד תקופה. אז מסתמן ששוב הגיע הזמן הזה שבו אני מתלהב מהירוז וצריך להוריד שכבות עבות במיוחד של חלודה, אבל לא נורא זה כיף.

מאז הפעם האחרונה ששיחקתי הוסיפו כמה פיצ'רים נחמדים למשחק, כמו כשמנסים להפעיל יכולת שב-cooldown אז המשחק כותב לך ליד הסמן של העכבר כמה זמן נשאר ל-CD, או כמה זמן עד שה-ultimate של כל אחד מחברי הקבוצה שוב פעיל, ועוד כמה שיפורים קטנים. זה מאוד מוסיף לחוויה ובסך הכל אני מאוד מרוצה מהשיפורים התמידיים שנכנסים למשחק.

יש די הרבה דמויות שחדשות לי, ורק התחלתי להתרגל אליהן, אז אין הרבה טעם שאדבר עליהן עכשיו. רק אזכיר שגארוש מאוד כיפי, אני אוהב לשחק טנקים, ממש כמעט כמו שאני אוהב לשחק את גולדאן. ספציפית לגארוש יש יכולת שמאפשרת לו להקפיץ יריבים למקום לבחירתכם ברדיוס מסוים סביבכם, מה שמאפשר מהלכים מאוד מגניבים כמו בידוד של דמויות חלשות, או הרחקה של דמויות מסוכנות, כיףכיףכיף.

Total War: WARHAMMER – מחשב; $60

כבר דיברנו על המשחק הזה בעבר בפודקסט, אבל עם כל מני דברים שקורים סביב הפרנצ'ייז לאחרונה — ספציפית Total War: WARHAMMER 2 אבל יותר מזה משחק התפקידים בפיתוח של cubicle 7 והבאנדל של המהדורה השניה של משחק התפקידים של וורהאמר — מאוד בא לי לבוא באינטרקציה עם העולם הזה שאני מאוד מחבב. אז חזרתי לבקר בקמפיין ה-greenskins שהתחלתי לפני מי זוכר כמה זמן. באופן שמאוד מתאים לאורקים עם פתיל קצר, לא זכרתי מה התכוונתי לעשות בקמפיין הזה ולמה הייתי פרוס על שלוש חזיתות. זה הוביל לסשן משחק שארך יום שלם והיה מאוד מעניין לקרוס פנימה לליבת הממלכה הקטנה שלי, להתמקד בשיקוץ הגמדי מההרים ולהצליח למחוק אותם מעל פני האדמה, תוך כדי שאני חוזר מהמכה האנושה שקיבלתי בגלל ההתפזרות על המפה. מאוד מעניין לחזור לקמפיין ישן ככה עם ראייה חדשה, ועם לקחים שלמדתי בעיקר מ- Crusader Kings II ומ-XCOM; ספציפית שקמפיין הרבה יותר כיף כשמשחקים עם שמירה אחת ולא מסתכלים לאחור.

הדבר שהכי התבאסתי ממנו, וערן אבירם נגע בזה עוד בביקורת שלו על המשחק מיד עם יציאתו, זה שהמחשב כל כך יותר טוב ממני בקרבות, שזה ממש חסר טעם לשחק את הקרבות הטקטיים בעצמי. איכשהו היה לי הרושם שאני דווקא סבבה בקרבות האלה, אבל לא, אני בעצם לא. עדיף לתת למחשב לעשות את העבודה, וזה מבאס, כי הדבר שהכי משך אותי למשחק זה הגרפיקה של הקרב הטקטי, שמתחברת למה שאני הכי אוהב בעולם הזה — קרבות טקטיים של צבאות ענק.

פסטיבל אייקון 2017: תרבויות

הייתי באייקון, היה מגניב. השנה ידעתי מראש שלא הולך להיות לי כוח, אפילו לא טיפה, להתנדב לאירועים, אז הגעתי נטו כדי להסתובב ולהינות מהאווירה ומהאנשים. אייקון נראה תמיד גדל משנה לשנה, גם בהיקף, וגם בהשקעה בכל מני פינות. אמנם לא הייתי אף פעם בקומיקון או משהו דומה, אבל אייקון עוד לא משדר תחושה של "וואו, איזה כנס גיקים מקצועי". בכל זאת, כנס חביב.

יצא לי לשחק שוב ב- Star Wars: The Card Game של Fantasy Flight Games. אני לא זוכר אם דיברתי עליו בפודקאסט, אבל הוא משחק מאוד טוב. הוא מעביר מצוין את התמה של סטאר וורז, המאבק על מאזן הכוח, ההשפעה של היחידות המיוחדות, כוכב המוות ועוד. לצערי לא יצא לנו לסיים את המשחק הפעם, אז נשארתי עם craving של ממש לעוד.

One Night Ultimate Werewolf – לוח; $45

יצא לי לשחק (ולקנות את) One Night Ultimate Werewolf. שחקני קופסה הארדקור יקטלגו את המשחק הזה כמשחק filler, בצדק מסוים, אבל כמשחק filler שכזה הוא מצוין. למי שלא מכיר, זהו משחק המתבסס לחלוטין על מכניקת הבוגד. משחקים עיירה ובה יש שני אנשי זאב שמטרתם לטרוף תושב מהעיירה; תושבי העיירה לעומתם מנסים לעבור את הלילה בשלום. בתחילת המשחק כל אחד מקבל קלף תפקיד, ואז כולם עוצמים עיינים, וכל אחד מתעורר בשלב המתאים במהלך הלילה, מבצע את תפקידו שמערב איכשהו קלפים של אחרים (ערבוב, צפיה בקלפים וכן הלאה).

בסוף הלילה כולם מתעוררים לשלב היום, בו מנהלים איזשהו דיון שבו המטרה של אנשי העיירה לזהות את אנשי הזאב ולהוציא אותם להורג, ומטרת אנשי הזאב היא לשרוד ושימות מישהו מאנשים העיירה. בסוף הדיון מצביעים בבת אחת על את מי להוציא להורג — מילולית כל אחד מצביע על מי שהוא רוצה להוציא להורג — והשחקן עם הכי הרבה קולות מת.

כמובן, שבמהלך הדיון יש לקחת בחשבון שאולי אתה לא בתפקיד בו התחלת, לכן יש כאן משחק די עדין של אמת ושקר על מנת לגלות באיזה צד אתם ואת מי כדאי להוציא להורג. זה משחק מבריק בפשטותו, מאוד מותח ומייצר הרבה אנדרלין. מעניין שבעבר הייתי סולד ממשחקים שבהם צריך לשקר ולרמות חברים, והמשחק הזה ממש הדליק אותי עכשיו. אני חושב שחלק מהעניין זה העובדה שזה זריז ועלות השקר היא זניחה; סיבובים עורכים כ-10-15 דקות, תלוי כמה זמן מאפשרים לדיון במהלך הבוקר, ואין עלות לשקר במובן שאין עוד סיבובים ערוכים של משחק שבו מתכננים את הנקמה ומתבוססים בתחושת הבגידה.

חדשות ודיונים

היוצרים המקוריים מאחורי Star Control הכריזו על פיתוח משחק חדש. היות שהזכויות על השם שייכות לחברת Stardock (המפתחת כרגע את המשחק Star Control: Origins), המשחק החדש לא ישתמש בשם, אבל כן ישתמש בחלק מהרקע של המשחקים המקוריים.

כתבה עמוקה ומושקעת של לייף ג'ונסון ב-RPS המסביר למה הוא חושב שעניין ה-Lootboxes במשחק Shadow of War לא משפיע על המשחק, על אף ההיסטריה מסביב.

אם כל הדיבורים שלנו על Mass Effect Andromeda עשו לכם חשק לנסות את המשחק אבל לא מספיק כדי לשלם את המחיר הנוכחי, בדצמבר המשחק יגיע ל-Origin Access – המנוי של EA למשחקים. עבור $5 לחודש/ $30 לשנה, מקבלים גישה מלאה למשחקים כמו סימס 4, טיטנפול 2, בטלפילד 1 וכו'. בדצמבר יתרחב הקטלוג.

עדכון חופשי חדש ל-Civilisation 6 יחדש את תחום הדת במשחק עם אמונות, יחידות דתיות חדשות, פנתאונים חדשים ועוד.

בעלי טורצלייט/2 יכולים להוסיף את המשחקים לספרייה שלהם בגוג.

יוצא סקין חדש ל-Warlock בהארתסטון, של הננסית נמסי נקרופיזל (לא נראית לי דמות מוכרת מהעולם של וורקראפט). ניתן להשיג אותה ב- Fireside Gatherings רשמיים של בליזארד החל מה-18 באוקטובר; בישראל יש מפגש כזה אחד לחודש בתל אביב, ספציפית יש אחד ב-19 לחודש בשעות הערב בתל אביב במחיר השתתפות סמלי של 10 ש"ח.

בסוף השבוע הקרוב (ימים שישי עד ראשון) תתקיים התחרות האחרונה לפני האליפות העולמית במסגרת HCT (Hearthstone Championship Tour). זאת ההזדמנות האחרונה של הנוכחים לנסות להגיע לתחרות העולמית שתתקיים בינואר 2018. אם כבר אנחנו מדברים על תחרויות ה-HCT עלה פוסט מאוד מושקע לרדיט שמנתח כמה עבודה צריך להשקיע כדי להפוך לשחקן הארתסטון מקצועי, וכמה מעט זה משתלם. פוסט מאוד מומלץ למי שחושב על זה, או סתם מתעניין במספרים מאחורי הקלעים. אין שם תגובה רשמית של בליזארד, אבל בריאן קיבלר כתב שהוא דיבר על זה עם צוות אי-ספורט של הארתסטון בבליזארד ובשנה הבאה אנחנו הולכים כנראה לראות שינויים שיענו על חלק מהנקודות שעלו שם, אז אני מאוד מחכה לראות את זה קורה (מחזיק אצבעות שזה כולל שינויים דרסטיים במערכת סולם הדירוג הנוכחית).

בבליזקון הולכים להכריז על ההרחבה הבאה של הארתסטון. עוד בנושא בליזקון, מי שקונה כרטיס וירטואלי (או פיזי!) לבליזקון מקבל כל מני הפתעות דיגיטליות למשחקים של בליזארד, וספציפית בהארתסטון נראה שקוני הכרטיס יקבלו קלף אגדי מוזהב — כך מרומז בדף הקידום של הכרטיס הוירטואלי.

עוד בנושא דברים מגניבים שאפשר לקבל בהארתסטון — במסגרת קידום מכירות של טוויץ' פריים ניתן לחבר את חשבון בליזארד לחשבון טוויץ' פריים, אותו אפשר לקבל בחינם לחודש או בעלות מאוד נמוכה עם פריים וידאו של אמאזון, ומהחיבור לקבל שני גבי קלף מגניבים (לנרשמים עד ה-18 באוקטובר); בנובמבר מקבלים חבילה קלאסית שכולה קלפים מוזהבים; ובינואר עוד שתי חבילות כלשהן, עוד לא ידוע מאיזה סט.

צפיות לזמן הקרוב

אביב: בצנועה החודשית החדשה מקבלים את Elder Scrolls Online, אז שלמתי מוקדם עליה והמשחק כבר מותקן ומחכה שאסיים עם הדברים האחרים.

איתמר: אליפות הקיץ בסוף השבוע, הגיבורה החדשה בהארתסטון, ובליזקון מעבר לפינה. חוץ מזה, יש לי 19 ימים להגיע לרנק 5, אז אולי אנסה להגיע לזה סוף סוף.