שורפים משחקים

שורפים משחקים: פרק 2.07 – משוטטים בעלטה


שורפים משחקים – פרק מספר 2.07 – הוקלט בתאריך 25/01/2016

שורפים משחקים, הפודקאסט לגיימר העצלן, העוסק בכל המשחקים כולם. והפעם יהודה תר את המדבריות בחיפוש אחר עולם הבית, בזמן שאיתמר ואביב אספו חבורה, רכשו ציידה וירדו לחקור את המבוך האפל-ממש.

משתתפים: אביב מנוח, איתמר ראוך ויהודה חלפון.

שלחו לנו מייל; הרשמה: RSS, Player.fm, PocketCasts

איך תומכים בפודקאסט? כותבים לנו תגובות ומיילים.
יש לנו גם קישורי אפילייט של DriveThru ו-Book Depository. אם תכנסו לאתרים האלו דרכם ותבצעו רכישות, נקבל כמה גרושים חזרה.

האזנה לתוכנית:

הערות לפרק:

חודש חינם ב-Crunchyroll

מה שחקנו השבוע?

יהודה:

  • שחקתי די הרבה ב-Subnatica, הצלחתי לבנות בסיס ולתקן את הספינת חלל ואף לבנות צוללת קטנה משלי.
  • מעבר לזה שחקתי בכמה משימות הראשונות של Homeworld: Deserts of Kharak החדש והוא ממש מוצלח. במשחק אין קרבות חלל (בינתיים) והכל על הקרקע אבל יש לא מעט השפעות של הסביבה כמו הבדלי גובה בין יחידות, קוי ראיה ושאר דברים. זה ממש משנה את כל המשחק שנראה שמבוסס על מכניקת אבן נייר ומספריים שיש שלוש יחידות וכל אחת טובה נגד אחרת אבל לכל אחת יש יכולת מיוחדת שיכולה לעזור במקרה הצורך.
    העלילה נחמדה, אבל הוא ממש פריקוול וצריך לשחק בקודמים בשביל להנות לגמרי.
    האומנות בין המשימות היא אנימציה בצבעי שמן, אז בדברים הגדולים זה מגניב ונראה כמו מדבר, אבל באנשים זה קצת מעיק.

אביב:

  • Darkest Dungeon:
    אני חושב שישבתי עליו כמעט 20 שעות בשבוע האחרון. הרוב היה על קמפיין אחד, בו גם שילבתי שמות של חברים כהרפתקנים במשחק. הפסקתי לשחק בו אחרי שפשטתי את הרגל (למרות שלא באמת, המשחק הזכיר לי שיכולתי למכור חפצים ושכחתי) ורוב הגיבורים שלי היו בדרגה גבוהה מידי- אחרי דרגה 3 ההרפתקנים מסרבים לצאת למשימות בדרגה נמוכה יותר. אני מניח שזה יהיה נכון גם בדרגה 6. אבל כדי לצאת להרפתקה בדרגה 3, במיוחד כזאת באורך בינוני ולא קצר, צריך להוציא הרבה כסף על ציוד. בכל מקרה, זה משחק דומה לאקסקום או FTL, בכך שלא מצפים שתצליח להגיע לסוף בקמפיין הראשון שלך. אז פתחתי קמפיין חדש, אבל הפעם גם הורדתי את אפשריות הקושי למינימום- כי כזה אני.
    בעיות: כשמפעילים את הכתוביות הן מסתירות את הממשק בזמן שנמצאים בהרפתקה. חלון הציוד וחלון המפה תופסים את אותו השטח והמשחק מחליפים ביניהם אוטומטי- מעצבן. אין תצוגה בממשק של סדר הקרב- אתה צריך לבדוק לבד מה-SPD של כל דמות אם אתה רוצה לדעת מה הסדר. למרות האפשרות לבחור ביכולות השונות של כל דמות עם המקלדת, אין קיצור מקלדת לסמן אויבים מסוימים ואין קיצור לבצע את היכולת בפועל – חייבים להשתמש בעכבר. ואחרי שהתרגלתי לאקסקום, בו אפשר לעשות הכל עם המקלדת, זה די מעצבן. ולסיום, הייתי רוצה שכל אפשרויות השדרוג של הכפר יהיו במסך אחד, במקום שתצטרך לעבור בין כל הבניינים השונים ובכל אחד מהם לפתוח את מסך השדרוגים.
    חוץ מזה, הוא ממש-ממש מוצלח ואני מסוגל לשבת עליו שעות בלי למצמץ. הוא נוגע ברוב הנקודות הנכונות שאני נהנה מהם במשחקי וידאו, במשחקי תפקידים, בפנטזיה גות'ית. הוא מותח ומאתגר בלי להיות קשה-באופן-מעצבן, ומה שהכי אהבתי זה שגם כשנלחמים בבוסים, והקרב בפירוש קשה מאד, אתה מסוגל להבין מה האסטרטגיה מאחורי הקרב ויכולתי לזהות מתי הפסדתי בגלל שעשיתי טעות ולא בגלל שהמשחק סתם קשה. זה סוג האתגר שאני בסדר איתו במשחקים.

איתמר:

  • מבוך אפלממש – גם אני שיחקתי בזה. הרבה פחות מאביב, רק איזה 4-5 שעות. כנראה עד לנקודה שהקמפיין הראשון שלי נכשל, הגעתי לנקודה שכנראה אין לי מספיק כסף לעוד מבוך.
    • המשחק ממש מגניב, אני מת על האסתטיקה והקול. אני אוהב גם את המכניקה והקונספט של מבוך סופר קטלני.
    • זה קצת חוזר לבעיה הכללית שלי עם משחקי הישרדות (כי ברור שתהיה לי בעיה עם משהו). מרגיש לי כמו המון השקעה למשהו כל כך שברירי. פשוט אני בתקופה מאוד ארוכה שבה אין לי אנרגיה להשקיע יותר מדי מחשבה/השקעה רגשית במשחק. זה חבל. אבל אני מעריך את מה שהמשחק הזה עושה ומקווה לחזור אליו בתקופה רגועה יותר.

חדשות ודיונים

משחקים מעניינים וצפיות לשבוע הבא

אביב:

  • עוד מבוך נורא-אפל? לא יודע. אולי.

איתמר:

  • הממממ… דברים. בטח הירוז, כי כל דבר חדש של בליזארד בהירוז מושך אותי לשחק בזה.

יהודה:

  • בסופ"ש המון משחקי קופסא. בשאר השבוע המון Homeworld.

אם נהנתם מאיתנו, נסו גם: