מפרקי השדים (פרק 17.03) – Chained Echoes

שורפים משחקים, הפודקאסט לגיימר העצלן, על כל המשחקים כולם. השבוע, Chained Echoes משחק JRPG בהשראת משחקים קלאסיים בז'אנר; Marvel Snap ממשיך הסוחף את מאוכזבי הרתסטון; Wrath of the Righteous שאב אותנו להרפתקאות במסע הצלב נגד לגיונות השדים. ועוד!

שורפים משחקים – תוכנית מספר 323 – הוקלטה בתאריך 07/03/2023

משתתפים: ערן אבירם, יהודה חלפון ואביב מנוח.

האזנה לתוכנית:

האזינו בדפדפן

הערות לפרק

חסויות
נהנים מהתוכנית ורוצים לתמוך בה? יש לנו כמה קישורים שותפים שאתם יכולים להשתמש בהם. תחזוקת האתר והפודקאסט עולה כ־85 ₪ בחודש. דרך קישורי השותפים אתם יכולים לרכוש משחקי וידאו, תפקידים וספרים ואנחנו נקבל עמלה על כל רכישה – לכם זה לא עולה שקל נוסף.

החנות שלנו (icel.me/merch)
Humble Bundle (icel.me/humble) | Drivethru RPG (icel.me/drive)

חדשות ודיונים

מה שיחקנו לאחרונה?

ערן

Marvel Snap – מובייל; חופשי

Atomic Heart – מחשב (גיימפס)

Chained Echoes – מחשב; $25 (גיימפס)

Enderal: Forgotten Stories – מחשב; חופשי (מוד)

House Flipper – מחשב; $25

Charterstone: Digital Edition – מחשב; $19

LEGO Builder's Journey – מחשב; $20

Firelights – תפקידים; $6

אביב

Pathfinder: Wrath of the Righteous – מחשב;  $50

המשחק ממש נראה טוב. מלבד בקטעים שהם מתקרבים יותר מידי.

לקחתי את אחד האיורים שיצרתי עם מידג'ורני והשתמשתי בשביל הפורטרט במשחק. דרגת Normal בינתיים עובדת לי טוב. היה קרב מאתגר אחד שאפילו הורידו לי דמות. יש משמעות את מי תוקפים בקרב. כמובן שאחרי שסיימתי את הטוטוריאל יצרתי דמות חדשה. רציתי מישהו בחזית עם נשק דו ידני גדול.

כל החבורה שלי בנויה על לתת buffs לדמות שלי, בעיקר כדי למנוע נזק. ואז bloodrage+enlarge +cleave. אני מפרק שדים. בחרתי במורשת שמיימית, אז כשאני בזעם כל ההתקפות שלי נחשבות good aligned ועושות נזק נוסף. סיימתי אתמול את הפרק הראשון, אז יש לי דרגה מיתית ראשונה ולקחתי את היכולת שמוסיפה לי נזק ככל שאני נתקיף יותר.

זה שריפוי מבוסס רק על גלגול קובייה זה הדבר הכי מעצבן ביקום. "הנחת ידיים!" 1. אני לא יודע למה לפעמים מרפאים לא מרפאים. אמרתי להטיל cure xxx wounds. הוא הטיל את הלחש אבל לא זז אל הדמות שצריך לרפא ולא קרה כלום. בתור הבא הייתי צריך להטיל את הלחש מחדש.

בגלל שאפשר לסובב את המפה 360 יש דברים שאתה לא רואה אלא אם אתה מסובב. שזה משהו שלא היה במשחקי אינפיניטי הישנים כי הייתה רק זווית אחת להסתכל על המשחק. ועד כמה שהמשחק הזה עושה עבודה טובה בלהשתמש בסט החוקים של PF יש אינפורמציה חסרה. נגיד: "למה אני לא יכול להטיל את הלחש הזה?" "אה, הוא דורש פעולה מלאה. ואין לי פעולה מלאה כי זה סיבוב הפתעה." אפשר להישאר במסגרת החוקים האלה ולהפוך את המשחק להרבה יותר נגיש. תעיפו את קירות הטקסט. תצמצמו את כל המידע רק למה שרלוונטי. ותתנו הודעות שגיאה רלוונטיות לסיטואציה.

ציפיות לעתיד

ערן: להריץ משחק התנסות עם ויויד.

יהודה: Chained Echoes.

אביב: אני תקוע על Critical Role כבר שבוע אז לא התקדמתי באף משחק. אבל אני רוצה להמשיך בחרון ואחר כך Octopath Traveller 2.